ADMINISZTRÁCIÓ
VIRTUÁLIS ASSZISZTENCIA
FÓKUSZÁLJON ARRA, AMI IGAZÁN FONTOS!
Átvállalom ügyviteli és adminisztratív feladatait, hogy több ideje maradjon a cégvezetésre és a profitgenerálásra, a szabadidőre és a családra.
ÚGY ÉRZI, HOGY ....
- A napi ügyviteli terhek miatt kevesebb ideje jut a cég profiljára figyelni?
- Egyre több az olyan adminisztrációs feladat, ami folyton el van maradva?
- Heti vagy havi néhány órás szakértői segítség megoldást jelentene?
- Határidőre nem lesz képes a vállalkozói hitelkérelem, vagy pályázati anyag összeállítására?
Fókuszáljon arra, ami igazán fontos!
Én leveszem a terhet a válláról, hogy ezzel időt és pénzt spóroljon!
Tapasztalatok szerint a legtöbb kisvállalkozásban arra megy el a legtöbb idő és energia, hogy egy-egy dokumentumot, jelentést, kimutatást, vagy épp jegyzőkönyvet készítenek. Ilyenkor a napi ügyviteli terhek miatt a cégvezetésnek is kevesebb ideje jut a cég profitját képező, elsődleges feladatokra fókuszálni.
Amennyiben az Ön vállalkozásában is vannak olyan adminisztrációs feladatok, amik el vannak maradva, esetleg nincs hozzáértő személy a közelben, vagy csak egyszerűen senkinek nincs ideje, kedve foglalkozni vele, akkor jól jön egy virtuális asszisztens.
A virtuális asszisztens olyan személy vagy szolgáltatás, amely online, távoli munka keretében segít különböző feladatokban és tevékenységekben.
Én adminisztratív, pénzügyi és ügyviteli támogatást nyújtok vállalkozásoknak, vállalkozóknak. Ha van egy projekt, amelyhez segítségre van szüksége számíthat Rám a projektmenedzsment feladatokban.
MIÉRT VIRTUÁLIS ASSZISZTENS?
- Ha csak heti, havi néhány órás, vagy egyszeri szakértői segítségre van szüksége, ezért nem akar teljes munkaidős kollegát alkalmazni.
- Nem kell foglalkoztatotti jogviszonyt létesíteni. Vállalkozóként dolgozom és érdekelt vagyok, hogy kiváló minőségű munkát végezzek, hiszen hosszútávú együttműködéseket alakítok ki.
- Nincsenek járulékok, cafeteria, szabadság, táppénz. Nem kell irodát, eszközt, kávét biztosítani, hiszen munkámat a saját irodámból látom el.
- Anyagilag mindkét fél jobban jár. Betanítás után csak a tényleges munkáért kell fizetni, amit előre fixálunk és költségként el lehet számolni.
MIBEN TUDOM TÁMOGATNI?
Támogatás külső források bevonásához
Segítséget nyújtok kölcsönkérelmi, pályázati és egyéb támogatási lehetőségek dokumentációjának összeállításban. Új és folyamatban lévő igénylések és elszámolások adminisztrációjában.
Üzleti terv és
Cash-Flow készítés
Bizonyos vállalkozói hitelek, támogatások megítéléséhez szükséges üzleti terv, Cash-Flow tábla vagy egyéb pénzügyi kimutatás benyújtása. Ezek elkészítésében szakértői segítsége lehetek.
Projekt menedzsment támogatás
Segíthetek különböző projektfeladatokban, mint például ütemezés, feladatok nyomon követése, dokumentumok kezelése és együttműködési platformok használata.
ADATRÖGZÍTÉS ÉS DOKUMENTÁCIÓ KEZELÉS
Feladatom lehet adatok rögzítése, dokumentumok létrehozása és formázása. Prezentációk elkészítése, jelentések összeállítása és egyéb adminisztratív tevékenységek végzése.
ügyviteli rendszer kialakítása
Segítségemmel kézzelfogható, minden munkatárs számára érthető, követhető, egyértelmű ügyviteli struktúrát alakítunk ki közösen.
kutatás és információ beszerzése
Segítségére lehetek kutatási feladatokban, adatok és információk gyűjtésében, azok elemzésében és összegzésében. Ez lehet piaci kutatás, versenytársak elemzése, termék- vagy szolgáltatásajánlatok összegyűjtése.
Csőke Márta
vállalkozástámogató
pénzügyi tanácsadás
adminisztráció
ingatlankezelés
biztosításracionalizálás
Ha problémát okoz a banki vagy pályázati forrásokhoz való hozzáférés, valamint az adminisztráció és dokumentációkezelés, szakértőként állok rendelkezésre.
Célom, hogy vállalkozása számára segítséget nyújtsak a banki vagy pályázati források felhasználásával történő fejlődésben.
LEGYEN AZ ÖN VÁLLALKOZÁSA A KÖVETKEZŐ, AMIT TÁMOGATOK!
Ha Önnek problémát okoz a banki vagy pályázati forrásokhoz való hozzáférés, valamint az adminisztráció és dokumentáció kezelése, szakértőként állok rendelkezésére.
Lépjen velem kapcsolatba még ma és kezdjük el a közös munkát!